en dålig dag väldigt dålig

är opedagogisk och irreterad. vaknar och får elaka onödiga sms (inte ovanligt) åker till gymmet och barnpassningen är full så strosar omkring en timme och gör ett nytt försök men då vägrar minjah att lämna mig, så fort jag släppte hennes hand blev hon helt förkrossad så det vart ingen träning idag heller. Vet inte när jag ska ha tid med det för fredag- söndag jobbar jag. Okej är väldigt glad och tacksam över att ha fått jobb såklart, hann bara lämna in cv och samma dag ringde chefen upp och bad mig provjobba, och efter att ha provjobbat 2 timmar fick jag skriva på kontrakt :) stort tack till bästa arbetsledaren Elin som hjälpte mig med detta !!
Nu gäller det bara att en viss person inte förstör det här för mig, har en stark känsla av det. Men jag kommer köra samma stil tillbaka nu, trött på att vara snäll och till lags.
Ska köra mitt eget race nu, mitt bara mitt och du är inte välkommen att vara med mitt race längre!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0