Midsommar

En lång vecka har gått jag har jobbat kväll och därför har minjah sovit hos Stefan några nätter men som tur är har minjah kommit hit tidigt varje morgon och så har vi haft hela förmiddagen tillsammans! Midsommar har vi också fått tillsammans,dock blev de försenat idag så vi missade det här traditionella midsommar dansen runt stången men de får bli nästa år istället . Den här året blev det inget storslaget alls, va med mamma i Huddinge å minjah bada i sin pool och somnade vid matbordet sen vart det tidig hemgång och moses fick följa med hem. Nu när vi var ute på kvällpromenad ramla minjah ännu en gång rakt ner med ansiktet i marken( har hänt förut men aldrig när jag har varit närvarande)blev så jävla rädd att hon hade brutit nacken men så var inte fallet som tur är men det gav mig en påminnelse om att värna om nuet för även när man minst anar det kan allting vända... Inatt stannar hon i min säng så nära mig som möjligt
image description
image descriptionimage description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0