Känslosam

Vilken känslosam dag det varit. Började bra med mycket att göra på jobbet, det gav ju både fördelar och nackdelar. Fördelen var självklart dricksen men nackdelen är att man blir trött i kropp och huvud. Så strax innan jag slutade råkade jag tappa 2 stora glas med läsk över ett sällskap och de blev ju såklart inga glada miner. Jag började rå böla, alltså inte en tår eller två utan gråt när man inte får fram ett ord under 15 min! Haha fy fan, kan ju skratta åt de nu men de kunde jag inte då. Blev så mycket med att man gjorde bort sig, förstörde för gästen och sedan att jag inte fått träffa mitt hjärta på några dagar gjorde inte saken bättre. Som tur är fanns bästa Elin och Lisa där redo att trösta! Shit vad tacksam jag är över de fina snälla människorna jag jobbar med! Och ännu mer tacksam över att minjah e hemma igen, hon ligger bredvid mig och sover i sängen nu och där får hon stanna inatt.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0