Dagens...

Imorse kände jag direkt att de här inte va en bra dag, grått regnigt och ingen minjah. Men när jag träffa Elin släppte det och på jobbet gjorde jag bra ifrån mig så jag lyckades få lite dricks, tack Gud för de eftersom plånboken ekar tomt SOM VANLIGT! Men nog om min typ obefintliga ekonomi, har ju hänt nått bra också fått 2 nya vagnar av snälla mamma I veckan så nu blir det försäljning av minjahs första vagn. Vill verkligen kunna ge tillbaka någon tusen lapp till Ann och habbe för allt dom lagt ut och gjort för mig. Ska be universum om hjälp, universums regler är något jag har bett till någon månad nu och fan de funkar ju verkligen, mer om de en annan dag för nu börjar finalen av let s dance!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0