Ständigt oflyt

Typiskt min (o)tur att när jag väl får en dator så pajar den direkt...känns som om typ allt gått emot mig senaste tiden och igår var värsta dagen på länge. Keno åkte till sin nya familj vilket var skit jobbigt samtidigt som det innerst inne känns bra eftersom han kommer få det så mycket bättre att få bo ute på landet och få leva med någon som kan ge han allt ...  Men Inte nog med att han åkte utan jag hade ett olustigt samtal med f.k där jag brast ut i gråt då jag insåg att jag snart sitter utan jobb och utan pengar. Att hela tiden få leva som en fattiglapp har tärt mycket på mitt psyke sista tiden. jag uppskattar såklart tiden jag har här hemma med minjah varje dag men jag längtar efter att få börja jobba igen tjäna pengar igen. Att jag har min familj att falla tillbaka på nu när allt är tufft är otroligt skönt men jag vill vara självständig. Tycker det känns fel att föräldrar ska behöva bidra med pengar eller mat till sina vuxna barn, låt gå någon månad eller två när det krisar men mer än så är bara tecken på misslyckande. Aja alla gör ju som de själva vill i slut ändan och det viktigaste är väl endå att man har någon att falla tillbaka på när det verkligen behövs. Nu är det bäst för mig att få lite sömn så jag har starka nya tag imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Alesk

Pengar är ett ständigt problem och fan vilken ångesst det framkallar när man inte har ett öre och vet att inget kommer komma in /=



Har du testat att söka till elgiganten, jag vet att dom söker säljare och där kan du tjäna bra pengar. Dock kanske det inte alltid är så bra tider men du kan ju alltid jobba 50%.

Eller så söker du till koivunen (där jag jobbar) dom söker folk nästan hela tiden :)



Hoppas det löser sig för dig!

Kram

2012-04-30 @ 13:38:38
URL: http://alesk.blogg.se/bless

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0