IM BACK

jihaaa! tillbaka med bloggen igen, kanns valdigt skont efter att ha varit blogg fri i nastan ett halv ar! Ett halv ar utan dator  nufortiden ar for manga manniskor en bedrift och sa aven for mig, men nu ar datorn har tack mamma och det ska utnyttjas till fullo.
Under de har 5 manaderna som gatt har hant sa mycket att jag kanner att de inte ar nagon ide att sammanfatta allt utan borjar om fran dar jag ar nu och just nu i denna sekund sitter jag och vantar pa att min lilla prinsessbakelse ska komma hem fran sin pappa. Har en del att fixa innan hon kommer hit sa best att avrunda har!


Kommentarer
Postat av: tina

haha lilla sötisen! hon blir mer lik dig nu tycker jag ;) <3

2012-04-09 @ 15:58:43
Postat av: alesk

Kul att du är tillbaka :) bilden på er längst ner är sååå härlig! :)

2012-04-09 @ 17:31:20
URL: http://alesk.blogg.se/bless
Postat av: jas

tack vilka trevliga kommentarer :)<3

2012-04-10 @ 17:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0