kenzo and aroz sitting in the three and k-i-s-s-i-n-g

det har inte blivit särskilt mycket dator sittande för min del senaste tiden, har haft fullt upp. Igår var det födeledags middag för mor med galet god tårta. Minjah fick smaka lite av ett björnbär och sedan fick hon äran att vara den enda familjemedlemen som fick något från Venedig. 2 söta tröjor och kort byxor som blir lagom till nästa år. Vi kom iaf hem i ganska skaplig tid sen klockan 5 imorse betämde sig lilla damen för att vakna, ogillar hennes tidigamorgon rutiner hon införskaffat sig, fast vi ligger ju fortfarande och små slumrar till halv 11. Efter att vi gått upp, gått ut och gjort oss redo åkte vi till tumba och mötte Tess och Minjahs syssling Alicia. Hann kika runt lite i affärer och beställa lunch.Tess fick luncha fort eftersom dom hade ett bvc besök att passa. Efter att jag käkat upp min lunch gick jag och hjärtat till banken och äntligen sitter mina skattepengar på kontot :)
När vi kom hem hann Minjah bara äta innan vi gick ut igen, ner till träsket där vi träffade Tina och Aroz. Jag var jätte nervös över hur kenzo skulle vara mot en annan hanhund men det gick över förväntan! dom lekte ihop jätte bra, kanske till och med för bra eftersom dom även fick till lite snuskerier. Vi gick till vattnet också där dom bada tillsammans och hade skoj men skojet tog slut för kenzos del när vi kom hem för då visade han tydligt att han var trött och ville vara själv! Så ännu en gång hann vi typ bara in och vända innan vi gick ut igen. Den här gången tillbaka till tumba och mot grödinge där vi har chillat hela kvällen och god mat har jag såklart blivit bjuden på också. Det var våran måndag de, ska försöka sova nu för imorrn ska jag gå upp tidigt och gå på mammagrupp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0