lördag

Imorse tog vi en sen sovmorgon trots att vi la oss redan vid 11 igår. Men efter att vi kommit upp och gjort oss klara åkte vi iväg till tumba och mötte Sofie, Sofie och deras pojkar. Dom åt lite mat medan jag fortfarande var mätt efter min sena frukost sedan hann vi svänga förbi hm också och då hittade jag koftan som minjah har suktat efter så länge! Så en liten leopard kofta och strumpor fick följa med oss hem. Nu sitter vi här hemma i lugnet och väntar på att älskade Kenzo ska komma hem igen. Gud så jag saknade honom inatt, han är alltid så mysig efter att minjah har lagts i sin säng för då kommer han och ska ligga som en kringla under täcket, mysis! Dock behövde jag nog vara ifrån honom för att kunna sakna och uppskatta honom mer! det är ju så, you don't know what you got until it's gone ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0