gokväll

En skön helg har glidit förbi, fast för mig känns det fortfarande som helg, de blir ju lite så när man är hemma varje dag. I lördags åkte jag hem till mami papi och syster. Stannade hela dagen och kvällen och kom hem med full mage som vanligt. På natten sedan hade jag jätte svårt att somna, vilket jag typ alltid har när inte kenzo är hemma. Känner mig otrygg utan min golden boy, så tror jag lyckades sova typ 4 timmar innan jag gick upp för att åka ut till grödinge. På eftermiddagen blev det dags för svamp plockning och herregud vad med svamp vi fick. Idag och inatt har minjah varit jätte grinig och nu lika så, så bäst att jag avslutar här nu, desutom börjar snart min tv kväll på 3an.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge mig bilderna som jag tyckte blev bra!!!

2011-09-29 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0