die facebook die

Skit dag! imorse gick jag upp tidigt, och när jag åt frukost gick jag in på facebook och kikade för sista gången för jag blev så jävla irreterad på folks extremt onödiga status uppdateringar. Jag förstår inte vitsen med att uppdatera varenda steg man gör på facebook. Tex "nu sitter jag i soffan igen, myyyyyyyyyyyys", "jobba idag" eller varför inte det jag hatar mest, dessa ointressanta kommentarer om vad ens unge gör var 5;e minut, detta är inte ordagrant men typ "åååh stackrs mitt lilla barn som bajsat i blöjan 5 gånger idag" och det absolut värsta är att folk kommenterar de också "nej stackars barn, min har bara bajsat 2 gånger" ... Ja jag är ganska less med andra ord så nu har jag och face gjort slut, får väl se om vi hittar tillbaka till varanndra någon dag. Efter the break up fick jag väcka Minjah för att vi skulle iväg, köper biljett till tåget för 36 kr, (helt jävla orimligt dyrt för att åka en station) och väntar in tåget men då skulle såklart SL strula och ha något trasigt tåg så det var 10 minuter sent vilket resulterade i att när vi är framme så missar vi bussen. Så då har jag gått upp tidigt, packat och fixat,släpat med hund och vagn för att bara åka en station fram och tillbaka för 36 spänn. När vi kom hem igen försökte jag passa på att sova samtidigt som minjah men det tog ett tag för mig att somna in så 2 minuter hann jag sova innan hon vaknade! Nu har jag precis packat upp det mesta jag köpte från ikea igår men lådorna och Minjah's stol får vänta för jag är inte på humör för att pilla med det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0