minjah's första skor

såklart blev det ju inte som planerat idag, så jävla irreterande varför blir jag ens förvånad? Minjah fick iaf följa med mig till stan och hon skötte sig galant trots att hon fick ligga i vagnen hela tiden, åka in och ut ur affärer där det dunkades hög musik och äta på en äcklig toalett. Så hon fick en present av mig, SINA FÖRSTA SKOR! Dock är dom lite stora än men det var meningen för jag vill att hon ska kunna ha dom när hon byter till sittvagn om 1-2 månader. Jag lyckades också shoppa lite till mig själv, tröja byxa och nya skor. Mina fötter har ju tydligen växt under graviditeten så från att ha storlek 35.5 till 36.5 i converse size. tack för den lixom! Nu har jag iaf skor som passar och är rejält mätt på shopping. inge mera slösa på ett tag nu!
Efter stan fick älsklingen smaka köpt majs puré för första gången, innan har hon bara ätiit hemkokt puré men den köpta gick ner den med. Nu blir det soffhäng resten av kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0