spökhuset

blir inge åka iväg idag, jag är fortfarande inte helt frisk så vi stannar hemma idag, desutom hittade kenzo kyckling ben ute som han tuggade i sig så måste hålla koll på honom så han inte blir dålig.
inatt hände något väldigt läskigt, när minjah äntligen somnat och jag skulle just gå upp ur min säng för att lägga henne i sin säng så ramlar spegeln ner från väggen med en smäll. Kenzo blir jätte rädd och reser ragg, jag skriker så minjah vaknar och blir rädd sen springer kenzo ut ur rummet och där sitter jag livrädd med spöket i samma rum! Okej det kanske inte nödvändigtvis var något övernatuligt men hur vanligt är det att en tavelhängare skruvar ur sig ur väggen mitt i natten?
Jag lyckades locka in kenzo i sovrummet igen men han var lika rädd som jag och gömde sig under täcket resten av natten...
spegel spegel på golvet är...
en rädd kenzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0