måndag igen

Ännu en helg har kommit och gått och en riktigt grå och blöt måndag är här. i lördags fick vi beesök utav Rebecca och Elias några timmar, passade på att vara ute i solen också men av någon anledning hade jag typ ingen energi alls. På kvällen sedan blev jag bjuden på mat och min nya wokpanna invigdes. När söndagen kom träffade jag Tina, gick promenad och fikade. Efter våran promenad vart jag jätte kall så när frugan åkt hem hoppade jag och minjah in i en varm dush, Minjah älskar att dusha hon lägger huvudet mot min axel blir tung och jätte avslappnad. Efter dushen vart vi trötta och lyckades båda sova en stund, jag hade gärna sovit längre men blev väkt av att det ringde och efter det kunde jag inte somna om igen! På kvällen kom älskade kenzo tillbaka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0