Lûtzow-Lundberg

Jag är sjuk, eller förkyld med ett väldigt tungt huvud! kunde ju inte komma olägligre känner jag eftersom jag och tina skulle ha dejt imorrn, men förhoppningsvis mår jag bättre tills dess. Idag har dock inte varit särskilt kul, det var jobbigt att bara bädda sängen.
Igår mådde jag mycket bättre, och pappa,farmor,pauline,minjah och jag åkte hem till min kusin som fyllde 18 år! Bjöds på smörgårtårta och massa söta tårtor, såklart åt jag av alla söta tårtor men även 2 räkor och en tomat från smörgåstårtan. När jag kom hem sedan kom jag på att jag bara ätit massa skit under hela dagen, ingen mat utan bara kladdkaka,tårta,glass och frukt. Så nu blir det skärpning real food är vad som gäller!
Nu ska jag och nerbajsade baby dusha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0