äntligen sängen

pustar ut efter en intensiv dag, efter ett par timmars sömn gick jag och minjah upp och gjjorde oss reo för dagen. Jossa kom och hämtade oss sedan åkte vi till gulliga lilla farmor. Stannade enda till 4 så väl hemma igen hann jag inte med så mycket mer än rasta kenzo för sedan åkte vi lite spontanskt igen. Den här gången till tumba och mötte mira, käkade thaimat som var ganska stark och tydligen är stark mat väldigt mättande så efter att jag ätit mig mätt var det mer än hälften kvar som jag fick med mig i en doggy bag, sedan gick vi hem till henne och var där en snabbis. Minjah skötte sig faktiskt exemplariskt eftersom hon sov under hela middagen och hela promenaden, vaknade och var på bra humör hos mira sedan när vi skulle gå började protsterna. Det resulterade i att jag bar henne från lövholmen till tumba station vilket faktiskt är ganska jobbigt så just nu är jag jävligt mör i ryggen. När vi kom hem igen gick jag ut på promenad igen då kenzo lekte rövare minst sagt ,mötte felicia och Linda utanför porten som jag tog en snackis med. Himla kul att träffa vänner från förr vilket jag kommer göra om inte allt för lång tid igen eftersom vi har klassåterträff planerad! Imorrn blir de hemma dag med storstädning så just nu vill jag bara sova och misstänker att de nog inte tar så lång tid innan jag befinner mig i drömmarnas värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0