7 KILO KÄRLEK

Igår var vi på mammaträff och minjah fick vägas o mätas, hon väger nu 7.185 g men de börjar plana ut, mammas lilla tjockis är inte så tjock längre. Efter de åkte jag hem till syrran och fikade men både jag och Minjah var jätte trötta eftersom hon hade en vaken natt. Tror det var kartinplommon purén som gjorde ont i hennes lilla mage. Den här natten var betydligt lugnare, hon vaknade en gång och gnällde lite sedan somnade hon om. Efter att vi gått upp och plockat lite här hemma kom Sandra hit och bjöd på mat och så var det tänkt att vi skulle baka daim kladdkaka men tiden bara rann iväg och när hon skulle åka och hämta liam från dagis fanns fortfarande ingen kladdkaka, så jag gjorde den nu och herrejävlar var god den var. Nu är det dags att börja tänka på middag och jag är jätte sugen på firre :)
Minjah och jag från Aroz och Kenzos dejt...(måste göra något åt mitt hår NU)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0