11 / 9

Jag är så trött, idag hade jag velat sova länge men det ville inte Minjah. Hade ganska svårt att sova igår, låg och grubblade och tänkte mycket på Ångrarna, en dokumentär jag såg för någon dag sedan som handlar om 2 gubbar som bytt kön till tjej sedan ångrat sig oc bytt tillbaka. Det är en sån där dokumentär som fastnat i huvud.
Innan jag låg i sängen och grubblade åkte jag och M in till stan där jag skulle in på Zara och kolla efter en jacka till mig och kappa till Minjah men nix självklart fanns inget utav det i rätt storlek så vi trängde oss igenom drottninggatan och mot gamla stan där Tina,Peter och några andra var. Gick en liten runda i gamla stan vilket resulterade att Minjah's kinder skakade som asplöv utav alla kullerstenarna haha! Sedan åkte jag och tina och handlade lite mat sen vidare hem till henne där vi åt,mös och hämtade lite energi innan vi var hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag känner varken dig eller Tina men har förstått vad som hände med hennes lilla flicka och tycker att det är oerhört tragiskt. Dock verkar hon vara väldigt stark och det glädjer mig att se! Jag måste också säga att din lilla tös är jättefin!

2011-09-12 @ 13:22:26
Postat av: jasmine

tack så mycket! Ja, hon är beundransvärt stark

2011-09-14 @ 23:33:19
URL: http://jasminelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0