växer så det knakar

Idag var vi uppe i skaplig tid för vi hade bvc tid och lill hjärtat fick sin andra vaccination, men det gick rätt så bra jobbigare för mig tror jag. Vägde och mätte också och minjah väger nu 8250 g och 68cm lång, alltså gått upp typ 300 g och växt 1 cm på lite mer än 1 vecka. Pratade lite om hennes rutiner också och barnmorskan satt och typ gapade när jag talade om att hon somnar runt 1 varje kväll, vilket ger mig inte en sekund egen tid. Så det ska bli ändring på de nu, upp tidigare på morgonen och allt vi gör ska göra ett par timmar tidigare nu mera så kanske hon kan somna lite tidigare. Efter bvc kom Elin hit och hängde med oss.
Nu har Minjah precis vaknat efter att ha sovit i över en timme så det blir fullfart här hemma några timmar till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0