fölsis kvällen

Nu är min födelsedag över och trots att jag sovit mycket inatt är jag fortfarande trött, men dags att hämta hem lite energi och gå ut snart. Igår var jag dock inte trött, hade en jätte bra fölsis!  Började med att mamma, systrar och farmor kom hit och gav presenter åt tårta och bullar. Det var lite smått nervös stämning till en början också eftersom mamma hade alla hundarna med sig och jag är fortfarande osäker på hur kenzo beter sig bland andra hundar men det gick bra. Kenzo blev lite kär också men tyvärr blev hans kärlek inte besvarad på det sättet han önskade. Efter ett tag kom pappa med paket också. När alla hade åkt gick jag ut en sväng och köpte lite middag som jag i all hast kastade i mig innan nästa firande familj kom, denna gång var det Magnussonarna som kom med fina paket. Hjälpte till att äta upp goda tårtan också men en bit blev kvar som jag antagligen kommer äta upp i soffan ikväll.
Just nu är jag himla glad över alla paket jag fått för det är saker jag verkligen saknat och present korten har jag fått lova att bara spendera på mig själv så jag ser framemot en shopping dag snart, men då utan barnvagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0