..............

sitter här med magen full av skit, åt donken till middag och efter det tryckte jag i mig både chips och choklad. Men hann också med en hel del tvätt under kvällen så imorrn är planerna att gå upp i tid, helst innan minjah vaknar och börja vika tvätt sen är det STORstädning som står på schemat, ska skura luckor och damma i varenda litet hörn så det glänser här hemma. Där imellan är det tänkt att jag ska hinna baka bullar till mitt kalas på onsdag, köpte fina formar idag så måste ju få använding utav dom.
Min syster frågade mig idag var jag önskade mig och jag svarade strumpor, trodde aldrig någonsin att jag på fullaste allvar skulle önska mig de men nu gör jag faktiskt de. Börjar bli tant redan, eller kanske inte tant men vuxen iaf. Det är något som jag tänkt på senaste dagarna, hur vuxen jag faktiskt är. I allt jag gör finns det ansvar i, tex så även om det är riktigt snålt med pengar så lyckas jag endå hålla kvar i kronorna tills nästa payday eller är jag ute, så visst kan jag släppa loss dansa och ha kul men när kvällen är slut så åker jag hem och sover, jag går inte längre på den där efterfesten eller fortsätter som om morgondagen aldrig fanns för i och med att Minjah växte i min mage växte också ansvaret hos mig. Ett ansvar som man aldrig släpper, det finns alltid där i alla val man än gör. Men jag är fan tacksam för mitt ansvar minjah gav mig, och lycklig över att vara den bästa mamman jag kan vara åt den bästa lilla tjejen på jorden.


Kommentarer
Postat av: alesk

Så sant som det är sagt! Bra där :)

2011-10-04 @ 17:23:24
URL: http://alesk.blogg.se/bless

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0