lovely friday

Här hemma är vi nyvakna. gick upp kl 11 men känner mig trots allt inte helt utvilad för minjah har vaknat några gånger inatt eller mer åt morgonhållet.  Hon blev hungrig eftersom hon inte var så stor i maten igår. Igår var i en sväng i huddinge med min sister och shoppade lite, blev bara en dress till minjah för de andra jag hade spanat in hittades inte, men hittade en klocka till mig själv som jag köpte i guld förståss . Efter huddinge hann vi bara hem och packa och pusta ut en sekund innan Sandra micke och Liam kom och hämtade oss. Vi åkte hem till grödinge och var där till sena kvällen. Minjah fick träffa på gammelmorbror och låtsas gammelmorfar för första gången  som hon hann spexa lite för innan vi åkte hem för att hoppa in under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0