regnstorm

Herregud vilken oväder det är ute idag, värsta stormen blir dygnsur bara av att gå utanför porten!
Var på bvc imorse för vägning och mätning utav Minjah samt att en läkare klämde och kände på henne och allt såg perfekt ut tyckte hon. Minjah skulle också ha tagit sin 6 månaders vaccin och varit på 5 månaderskontroll men det har vi inte fått någon tid för bara för att jag inte gick på mammagruppen senaste gångerna. Blir så irreterad på deras system här, jag har redan sagt att mammagrupp inte är något för mig och desutom sover vi den tiden och jag tycker det känns jätte dumt att väcka Minjah för att gå på mammagrupp som inte ens är kul! Då utesluter tydligen barnmorskan minjah's vaccin och kontroller, så jävla dåligt!  Jag blir riktigt irreterad på de här, fast jag är ganska irreterad i övrigt nu för tiden har jag märkt, vet inte varför men mitt humör går upp och ner från en sekund till en annan och jag vet inte vad de beror på. Desutom fortsätter jag att gå ner i vikt fast jag äter hela tiden, 45 kilo vägde jag idag men Minjah fortsätter iaf öka i vikt vilket är viktigast, 7990 g väger hon idag 2 dagar innan hennes 6 månaders dag, och 67 cm lång är hon också. Större än genomsnittet för sin ålder!
Ikväll ska jag och stefan förhoppningsvis fixa och beställa  dopkorten för tiden rinner iväg och det är bara 5 veckor kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0