tjejdag

Igår blev en riktigt tjej dag!  Tina och Elin kom hit tidigt på avskedsfika eftersom elin försvinner bort till värmen några månader nu. De hade köpt en massa olika gott innan de kom hit som vi delade systerligt på och det blev mycket av allt. Därefter åkte vi vidare, Elin hoppade av i huddinge och jag minjah och tina åkte vidare till högdalen. Där fastnade vi ett tag, handlade och snacka skit, eller nej snackade politik faktiskt haha! Sedan kom min syrra och mötte mig och minjah och vi gick hem till farmor där min andra syster befann sig. Där hängde vi hela kvällen, snackade barndomsminnen åt mat och ännu mera kakor. När kvällen var slut och vi var hemma var jag och Minjah jätte trötta men trots det så vaknade hjärtat 3 gånger under natten! Jag hoppas det blir helnatts sömn inatt för det behövs nu när vi har börjat gå upp tidigare på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0