svart svart svart..

Hemma igen efter en dag på stan med min käraste tina. Vi började med kina buffe och passade på att äta en sushi men fan asså det går bara inte, det är verkligen inte gott! Kanske skulle kunna gå ner om man dränker smaken med wasabi men har fortfarande väldigt svårt för kall mat. Efter massa mat gick vi vidare,provade peruker och shoppade lite. Jag köpte min locktång som jag fått present kort på och pengarna räckte även till en anti ageing foundation, efter min rynknoja är det lika bra att börja i tid med sånt. Köpte även lite svarta kläder från bikbok där det var rea, och jag hittade en klänning som jag velat ha länge till Minjah's dop och nu var den på rea så den fick följa med hem. Måste bara hitta några snygga pumps att ha till. Baby kommer snart somna och det blir nog sängen ganska tidigt för mig med, för imorrn är en ny  dag av shopping fast till Minjah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0