skadad keniz

äntligen internet igen. Det har hänt något med det trådlösa så nu sitter jag här med bredbands sladden i kopplad vilket gör att man inte kan se på tv samtidigt. Känns lite som för 10 år sedan när man inte kunde andvända telefon och internet samtidigt, fast nu är det tv och internet.
De senaste dagarna har varit extremt lugna för älskade Kenzo är skadad. Han skar nästan av sin sporre i torsdags(hur han lyckades på det här hemma är ett mysterium) och den har fortfarande inte läkt något, skulle boka tid hos vetrinären men dom hade inte tid förens på måndag och då känns det som om det inte är någon ide. Har fått råd tills vidare av becca som är djursjuksköterska och  mamma, så det är bara att följa råden. tvätta såret med koksalt, låta lufta och ha bandage när han är själv. Om ett tag ska jag möta min syrra och sen går vi hem till mamma och pappa på middag, desutom ska jag passa på att hämta hem bandage och gå ut strumpa till keniz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0