okul dag

börjar med att jag går upp med vetskapen om att hela den här dagen kommer att spenderas i tvättstugan och med städning hemma. partypooper! Sedan fick jag en extra rolig bonus på den här dagen, kollade om min föräldrapenning kommit in och ja det hade den,den enorma summan 6.800 kr hade kommit in på kontot. Efter att hyran dras har jag alltså 1000 kr kvar att handla mat  och betala räkningarna för och that's it eftersom barnbidaget redan är slut.
Tur att jag har pengar kvar på sparkontot som jag får nalla av, men det känns ju egentligen inte hållbart. Måste planera om min föräldrapenning om det här ska funka resten av tiden..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underhållet då?

2011-10-26 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0