lördags bestyr

Imorse när jag vaknade var jag på jätte dåligt humör, men efter att gått en timmes promenad och städat här hemma mådde jag toppen. Klarar inte av att vakna upp till en massa stök och skit här hemma, då blir hela dagen förstörd tills jag gjort något åt det. Ikväll blir det taco night med vitchoklad mouse till efterätt. En kvälls promenad och någon film därefter och jag kommer sova som en prinsessa (om minjah går med på det).

Senaste tiden har Minjah fått lite presenter från utlandet.
Från grekiska familjen har hon bland annat fått en lysande badanka som är Minjah's nya favorit leksak, inte så mjuk och gosig kanske men tydligen rolig att kasta och skön att tugga på. Den har hon ständigt ett stadigt grepp om och det är inte ovanligt att den hänger med i vagnen på en åktur.
Från Polen har gulliga Claudia gjort jätte fina tavlor till både mig och minjah, bara självaste paketet med korten texten och inslagningen var så fin så man nästan inte ville öppna det. Nu hänger tavlorna iaf på väggen ovanför minjah's säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0