en lång jävla kanelbullens dag

än är det inte lägg dags för mig, har fortfarande en plåt bullar kvar i ugnen. Började med att jag vaknade när Minjah vaknade så vi gick upp och då kom jag på att det var föräldra grupp idag, sista mötet också. Sket som sagt i det eftersom vi gick upp samma tid som det började men spelar ingen roll för hade inte haft tid med de om jag gått upp i tid, för hela dagen har gått åt till att fixa, städa,rensa och underhålla Minjah och kenzo. Satte på den rena soffklädseln också vilket bara var irreterande för trots tvättning med bleksalt så är den fortfarande småskitig, rekomenderar ej vit soffa till hundägare. Desutom var den ganska kämpig att få på själv men det gick till slut. Bakningen sköt jag upp till Minjah hade somnat så nu kl 2 är bakningen också klar. För att sammanfatta dagen, med tre ord  lång, tråkig, effektiv!  Sängen känns väldigt lockande nu och imorrn när jag vaknar är jag officielt 1 år äldre. Hejdå 20, välkommen 21!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0