dator time

äntligen vid datorn igen! Blir så omständigt när man måste koppla in sladdar från tv till datorn så fort man vill ha internet så blir inte mycket dator för mig nu. Rätt så skönt är det endå för nu slipper man spendera onödiga timmar framför den här burken.
Om lite mer än 1 timme ska jag och Minjah ta bussen till flempan och träffa syrran. Vi ska gå till en gym och kolla upp lite vad de har att erbjuda, efter det vet jag inte om vi åker med hem till henne eller hem. Känner att jag har egentligen noll lust att sitta och åka kommunalt en kall dag som denna men har lixom inget annat val. Mitt körkort ligger på hyllan för tillfället och det stör mig, var ju så nära förra året och nu känns det så långt borta! Tänker inte ge upp iaf, så fort de nya papprena är fixade blir det köra plugga köra plugga köra plugga tills det sitter stenhårt och jag inte har en chans till att kugga!

Minjah tar kort på sig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0