cant stop eating

här vare svull! har varit det i över en vecka nu, varje dag något massa sött och fett. Idag efter att vi var i flempan följde syrran med hem till mig och så åt vi spagetti och köttfärssås, 1,5 bulle efter och sedan delade vi på en stor marabou, eller hon åt 2 rader och jag sitter fortfarande och äter. Mår nästan dåligt över att jag äter så mycket skit hela tiden men har ju iaf tur med att allt jag äter bara rinner av mig, väger fortfarande lite mindre än innan jag blev gravid trots att jag säkert äter mer än när jag var gravid. Har en plan iaf, vill sluta amma snart och då kanske inte allt "rinner" av mig lika lätt, för jag tror viktnedgången har mycket med ammingen att göra. Så då jävla blire hälsosamt som gäller. Mer motion bättre mat och självklart fortfarande godis men inte lika mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0