tandläkarbesök

Imorse var jag hos tandläkaren, var mest orolig för hål efter alla sötsaker jag stoppar i mig men inte ett enda hål hade jag. Tänderna såg bra ut förutom ett litet problem, mina visdomständer. Dom växer helt skevt, istället för att växa stående så växer dom liggandes. Fick se mina röngten bilder och det såg inte bra, så resultatet av detta är att jag ska dit och operera bort dom om en månad. Då kommer dom snitta upp, plocka ut tanden och lite ben runt om och sedan avsluta med 4-5 stygn. Jag blev ganska skärrad när jag fick höra de här eller mer skärrad av att man inte blir sövd utan bara får lokal bedövning så jag ska få lugnande innan och hoppas det är starka grejer för och inte typ som lust gas för de är helt meningslöst för mig. Det som känns mest surt är att alla mina sparpengar kommer försvinna efter operationerna. Pengar jag inte kommer kunna se röken av igen förens jag börjar jobba igen. Men vad ska man göra, sånt är livet!
Efter tandläkaren gick jag mamma och Pilla ut på promenad med hund flocken i 1,5 timme fast det kändes som 3 timmar och när jag kom hem vart det mat på momangen för både mig och Minjah. Nu väntar jag på att idol börjar igen sen blir det bums i säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0