welcome back

oj många dagar har gått sedan jag titta in här senast, busy mama!
har avklarat första arbetsdagen sedan lilla M kom, gick jätte bra! har varit på astrid lindgrens sjukhus  med Minjah och gjort extra kontroll av hennes höfter, vilket också gick jätte bra. Minjah visade inga tecken på att det skulle vara något knas på hennes höfter. Sedan har vi gått på föräldra gruppen för första gången, samt vägt och mätt lillan, ooooojoj vad hon växer, det är en stor tjej! hon har bytt kurva igen, sist låg hon på medel men nu har hon bytt till den över medel både på vikt och längd 4,5 kg och 55 cm lång. Igår avslutades dagen med att jag syrran Minjah och kenzo åkte hem till farmor och fikade och både hund och bebis impande på farmor :) eftersom farmor hört att kenzo var en "kamphund" var hon jätte rädd i början men de släppte när hon märkte hur lugn och snäll kenniz är.
Får inte glömma framstegen som har gjorts här hemma också, Minjah har börjat sova i sin egen säng, kl 12 inatt la jag henne i sin säng och där låg hon tills hon vaknade kl 4 inatt. därefter sov hon i våran säng men det är helt okej för då fick jag iaf sova 4 timmar helt ostört.
Idag är en dag jag väntat länge på, min älskade vän jennica (och martin förståss) har kommit hem från deras backpacking resa i asien. dom har varit borta sedan november och jag har längtat sååå, men nu är dom här :D
VÄLKOMMNA HEM <3

nee ska försöka få i mig frulle, yogurt med färska blåbär och sedan fortsätta städa här!


Kommentarer
Postat av: Jenkan

HEJ BABE!!!!

Vi kommer hem till er runt 3 eller nagot liknande imorgon =)

Sen bestammer vi nagon god middag tycker jag och myser till det RIKLIGT med massa karlek och vanskap!!!

Alskar dig hjartat, Ses snaaaaaaaart!!!!!!!!!!! <3<3<3

Just, har ingen lur.. ring pa hem tel om det ar ngt 0853257452

2011-05-25 @ 23:35:20
URL: http://marjen.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0