vikt...

varit hos mamma och pappa hela eftermiddagen/kvällen och passade då på att ställa mig på vågen, ganska spännande må jag säga eftersom jag ser och märker att jag tappat en del. vågen stannade iaf på 52 kilo, vilket betyder att jag har iaf 3 kilo kvar att tappa innan jag är nöjd. Har alltid varit smal och även fast jag fortfarande är det känner jag mig pluffsig och vill ner till gammla vikten, eller under 50 sträcker! Så jag har bestämt att den 20;e maj alltså 1 månad efter att Minjah föddes är det okej för mig att börja träna. Hade tänkt att göra lite övningar hemma och försöka komma iväg någon kväll i veckán och springa, det skulle göra mig gott och bebisfläsket väck förhoppninsvis..

Kommentarer
Postat av: tiny

jaaaas, de e bara en siffra!! Gå efter hur du ser ut och känner dig ist! Allt annat e dummt <3

2011-05-10 @ 23:13:02
Postat av: karolina

du har fortfarande en underbar och snygg kropp och framförallt en så underbar och vacker dotter! allt bästa till dig jas!

2011-05-10 @ 23:30:22
URL: http://www.karolinadenfina.se
Postat av: Tess

Så jävla orättviiiiiiiiiist!! :p jävla kejsarsnitt!!

2011-05-11 @ 11:04:57
URL: http://tschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0