torsdag-lördag

äntligen lite data tid! Minjah sover fortfarande så får passa på att skriva lite kort om de dagar som har varit..
Torsdag: Var ute på promenad med kenzo och Minjah, solen sken och kenzo fick bada och jaga ankor. Rebecca kom förbi och bjöd på donken lunch som vi picknikade på i solen. Hon åkte tillbaka med kenniz medan jag och Minjah gick hem. Vi snackade lite skit hemma innan hon åkte iväg. Sedan kom min fru tina förbi med en massa fina presenter från henne och peter. Vi mös med min lilla bebis och åt en glass ute med tyvärr inte i solen för den hade hunnit gå ner så det vart lite kyligt. På kvällen blev det ännu mer mys med familjen framför tv'n.


Fredag: Jag var på bvc och Minjah fick mätas och vägas, hon har växt 2 cm är nu alltså 51 cm lång och väger 3525 g, hon har gått upp nästan ett halvt kilo sedan födsel stora tjejen.Stefan slutade tidigt så när han kom hem hade jag pumpat mjölk och så åkte han iväg med min prinsessa hem till sandra medan jag storstäda här hemma, vilket verkligen behövdes eftersom det inte hade blivit gjort på över 1 och en halv vecka. När han kom tillbaka åt vi tacos och kollade på film fast jag somnade i soffan så det bev inte mycket film tiittande för min del ;)
 ( inga bilder  togs denna dag så onsdagsbilden får ersätta fredagsen bild)

Lördag: Dagen startades av att Minjah fick sig ett morgon bad vilket hon gillade starkt. På eftermiddagen kom sandra och busfröet Liam förbi och bjöd oss på fika och blöjor :) Vid 4 kom Habbe och Ann och hämtade upp oss och vi rullade ut till hölö hem till chrillan och tina där vi firade valborg och tinas födelsedag med korv med bröd, paj och massa snask. På hemvägen stannade vi till hos habbe och ann och Minjah fick sig ett litet mellanmål. När vi kom hem sen var jag döööötrött så det blev sängen direkt.




mysigt i nya badrocken från mormor

Kommentarer
Postat av: T

lilla bebis!! <3

2011-05-02 @ 02:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0