solen skiner

äntligen! håller på att göra mig i ordning för att knata ut i det fina vädret. Ska möta mira också så ska vi gå lång prommenad i vår vädret :)
Igår var familjen på utflykt, åkte till salem för att jag skulle lämna in lite jobb papper och sedan blev det en snabbvisit i tumba centrum.  Där suktade jag efter hm's bikinis medan Minjah's hungertålamod började ta slut så det blev inget köpt utan raka vägen hem istället.
på kvällen skippade vi middag och körde direkt på efterrätt istället. Jag gjorde en galet god vit chokladmouse toppad med mango men för mig blev det så gräddigt så efter typ 4 skedar var jag spyfärdig. Skulle ätit den där mousen medan jag va preggo istället för då hade jag kunnat sluka den direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0