sjung om studentens lyckliga dagar

vaknade av att en massa student flak åkte förbi och dunka musik! shiit sjukt att det redan är student tider. Det var alltså bara 1 år sedan jag stod där på flaket och tjoa, en underbar dag må jag säga! vi hade en soft chamange frulle, jag höll tal till våra kära lärare inför alla 3or på student lunchen, vädret var tip top och de enda dåliga på dagen var att just min klass (de flesta av oss) hann inte ta något enskilt student foto, det var riktigt ruttet!
Ja den dagen började iaf bra till skillnad från idag. köpte  med mig en yogurt,hallon,persika och en dricka och knata ut till stranden.Där höll dom på att fälla ner träd så gick vidare till träsket släppte lös kenzo bädda upp med filt och min frukost DÅ vaknade Minjah till liv och var inte glad.Hon ville inte äta,inte ligga i vagn inte var i famnen ingenting förutom att skrika ville hon så jag får fort packa ihop igen och rulla hemåt då sliter Kenzo till i kopplet så jag bränner mig i handen samtidigt som det ska gå förbi hundar byggarbetare och andra folk som käkat bläng sylta. Under hela tiden så skriker Minjah för full hals och det gör hon tills det är typ 3 min innan vi kommer hem.Väl hemma släpper det magont hon antagligen hade för hon är nu hur nöjd som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0