she's baaaaaaaaack!

igår kom rebecca över och sedan åkte vi tillsammans hem till mami o papi. Där möttes jag av en riktigt trevlig suprise, pauline min mellan syrra som kommit hem frn grekland under helgen!! Självklart fick hon mysa lite med Minjah och sedan kom resten av familjen min gudmor och Jeisy, vi åt grillat, massa choklad och avslutade med en feeeet maräng swiss :) när klockan var runt 10-halv 11 höll jag på att somna i soffan så jag och Minjah gick upp och la oss någon timme innan vi åkte hem.
Nu måste jag hämta in sista tvätten sedan blir chillmode ett par timmar innan vi åker tillbaka till huddinge! mamma och pappa har åkt till landet så jag och syrran å lilla bebis ska ha myskvväll hemma framför eurovision :D GO SWEDEN!

Josefine och benny lånade tydligen min kamera ;)

presenterna från Pauline, gudmor och mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0