natti natti

hörsel testet idag gick jätte bra och efter det var Minjah jätte hungrig så jag satte mig i en gömn liten hörna i väntrummet för att amma, då kommer de in 2 äldre snubbar och bara MÅSTE sitta i soffan brevid fast det finns typ 100 andra ledig, ser också i ögonvrån att ena sitter å glor! ush äckliga gubbar!! det slutade med att jag avslutade amingen och en arg minjah och mamma gick därifrån..
När vi kom hem var vi både ganska färdiga så vi tog en tupplur i soffan och sedan väcktes jag en timme senare av att max kom förbi. Stefan har gaddat honom hela kvällen och jag har legat i soffan och gråtit en skvätt till en unge i minuten följt av pizza svull.
Nu har jag pumpat mjölk också så inatt ska jag få sova förhoppningsvis hela natten och så ska stefan ta minjah :)
snabb dush nu sedan äntligen sängen.. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0