my girls

blev en riktigt bra dag endå, trots ett mindre gråt anfall imorse. Efter att ha kissat av kenniz, ammat och tröstat en tjurig liten tjej åkte jag och minjah iväg till huddinge där mötte vi Elin Tina och lilla Nisse i sjödahls parken. Dom hade köpt picknick så där satt vi och fikade och snackade av oss ett tag innan det blev en mindre shopping runda. Duktiga jag har ju sparat mina julklapps pengar ett bra tag nu och kände att jag kunde använda mig av dom idag. Hittade ett solpuder, en hudkräm, en bikini, en bh (har nu tydligen 75 d OMG!!!!!) en lång klänningen och en liten sommar klänning till Minjah för bara en femhundring. Ganska nöjd må jag säga!
Hann med en glass i solen också sedan kom stefan och så hjälpte jag honom med att köpa nya skor.
Nu är vi hemma och stefan gaddar sin kusins kompis som har gått i samma gymnasium som mig, till och med gått i samma klass som några av mina gamla klasskompisar, jaa världen är allt bra liten.
Ska göra en enkel pasta nu sedan blir det eurovision song contest om det går idag vilket jag hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0