morsdag

idag är min och alla andra mammors dag, men något firande blir det nog inte för jag har jobbat hela dagen och haft Minjah med mig. det gick förvånandsvärt bra faktsikt.
Pratade med tina påväg hem från jobbet och vi kom in på morsdag ämnet och vi båda har nog växt typ 5-10 år i huvudet senaste tiden för det är förens nu man börjar tänka på hur man betet sig mot stackars mamma som trots allt bara velat ens eget bästa. riktigt dåligt samvete är vad man får nu..Tänker ge mig fan på att inte min lilla dotter ska bli sånt busfrö som jag varit, förstår nu hur ont det måste ha gjort att ha mig som sitt barn ibland. för precis som min mamma vill jag och stefan självklart ge henne bara det bästa.




                                                                                  vår prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0