lördag söndag

I lördags vaknade jag till en stor samling människor som befann sig på tullinge torget. Det var massa stånd och försäljningar, till och med ponny ridning för barn. Hur alla visste att man ska vara på tullinge torget denna dag är ju lite av ett mysterium men mycket folk var det iaf.
Själv bojkottade jag festligheterna och gick på en lång promenad till sjön istället. Kenzo fick bada och jaga en gås  som till varje pris skulle retas genom att simma i närheten av honom hela tiden. hur som helst så var det väldigt trevligt att sitta vid sjön för solen sken och Minjah låg och sov nästan hela tiden. När vi kom hem igen började det bli middags dags så jag gjorde en sallad och lite efterrätt sedan packade stefan picknick korgen och så satte vi oss ute på balkongen och åt =) då hade solen hunnit gå ner tvyärr så var inte så mysigt som det hade kunnat bli men det var endå riktigt skön att KUNNA sitta ute och äta utan att frysa ihjäl. På kvällen stannade vi inne och åt ännu mer vitchoklad mouse och massa snask till kvällen är din och djävulen bär prada :)
Imorse blev det lång sovmorgon, gick upp vid halv 1 och direkt ner till fiket för en brunch med Chrillan, Tina och johan. Nu är det gaddningar som står på schemat och jag tänkte snart börja rulla hem till mammsen och pappsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0