hemma helg

Nästan hela helgen har spenderats hemma i huddinge med syrran. I lördags låg vi och hatade azerbajan tills vi somnade. Söndagen åkte jag och Minjah hem ett tag sen tillbaka igen och sov över yttligare en natt. Det var en jätte mysig helg och sedan när måndagen kom blev det dags att säga hejdå igen till syrran och sedan åkte vi hem till stefans mamma några timmar :) sedan har det inte hänt mycket alls förutom att jag nyss slavat bort min mobil, den är bara spårlöst försvunnen och jag hoppas den ligger här någonstans i röran. Måste äta upp min frukost/lunch nu så jag kan börja röja upp här hemma medans Minjah sover..

Moster pauline och Minjah

Minjah och Farmor Ann

Minjah spelar luft gitarr i pappas knä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0