hemma fru

igår var jag en riktig hemma fru. först städa jag här hemma, dock damsög jag bara halva kök/vardagsrum eftersom damsugar påsen var full och jag kan inte byta. hur som helst så lyckades jag få de att se någorlunda städat ut här hemma, sedan slängde jag ihop en thaikyckling gryta och efterrätt som vart klart lagom till stefan kom hem från jobbet. När vi tryckt i oss massa mat och annat gott la vi oss i sängen och kollade på filmen om B.I.G, eller the notorious B.I.G. Jag älskar ju filmer som är verklighetsbaserade så självklart var det en film som föll mig på läppen :)

Nu måste jag passa på att dusha och sedan ut men hunden, blir en lååång promenad med tanke på det fina vädret.

Här finns mycket att titta på medans mamma lagar mat

the one and only notorious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0