helgen

Den här helgen har verkligen gått undan må jag säga. Började med att träffa pepparkakorna jennica och martin som hade med sig massa presenter till oss alla och jennica hade skrivit ett jätte fint brev till lilla M som var minst sagt rörande :') Vi hade iaf jätte trevligt och åt godmat, kollade på bilder, hade baby mys och pratade en massa.  Dagen efter att de hade åkt drog jag och Minjah med mamma till skäris, mötte upp min syrra och hade lite morsdag fika. Hade väl tänkt att shoppa lite till mig själv men nej nej här har man blivit en super snålis (iaf när det gäller till mig) så det blev bara hundmat,koppel och jätte snaskigt hundgodis till kenzo.
Bortskämda lilla Minjah fick även denna dag presenter, mamma hade köpt kläder hon kan ha under de varma dagarna som kommer i sommar, längtar. På kvällen åkte jag hjärtat och stefn hem till tess,linus och lilla Alicia där åt vi middag och kollade på skräckfilm till chirre svull. Det blev väldigt sent där så tror jag hamna i säng vid halv 2 och därefter amma Minjah 1 timme vilket gjorde att det blev för sent att lägga henne i sin egen säng så har väl inte sovit sådär jätte mycket inatt vilket jag känt av när jag jobbade idag. Nu sitter stefan och gaddar och jag ska planera och göra dagens middag innan det blir för sent och man blir lat och rullar ner till pizzan och äter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0