en kväll bland alla djuren

Kom precis in från en promenad, det började tyvärr regna lite och sedan kom hagel så det blev brottom på slutet. Nu sover sover mitt lilla gäng så jag får passa på att sitta framför datorn en snabbis för sedan jag måste göra mig i ordning. Klockan 1 ska vi åka till huddinge sjukhus för ett hörsel test på Minjah.
Igår kväll var jag och Minjah hemma i huddinge och åt mat, GRILLAT :D !
Lilla Minjah kommer iaf inte bli hundrädd kan man ju konstatera redan nu för hos mamma och pappa finns alltid ett gäng hundar som vill nosa pussa och undersöka. Igår fick hon också mysa med lilla valpen heffaklumpen som bara är 2 veckor äldre än henne...
Nej nu börjar jag bli stressad, påklädning och matning gäller nu sen måste vi rulla!

Mara blev alldeles kär i Minjah och ville gärna tvätta hennes öron

Lilla heffaklumpen myser

heffaklumpen och minjah


min katt lillkissen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0