effektiva jag

här hemma är det redan full rulle, duktiga jag var uppe till klockan 7 med tvätten, har hunnit köra en snabbstädning diskat och ätit frukost också. Nu fattas bara en lång promenad med kenzo för att jag ska vara riktigt duktig! Får dock se hur lång jag hinner med för först måste tvätten bli klar sedan kommer sandra hit idag.
Undrar också om jag ska lyckas smita förbi tumba c en snabbis för att leta amnings bh...

Igår kväll innan läggdags var Minjah väääldigt social. Hon låg på skötbordet med ett leende på läpparna och jollra loss, och jag har såklart aldrig kameran till hands när hon ler men igår lyckades jag fånga ett litet leende på bild iallafall :)



VÄRLDENS VACKRASTE 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0