duktiga jag!

gick upp i tid imorse och knata ut med kenzo och sedan har jag städa här hemma,skurat damsugit och dammat :) till och med gott ner och pantat burkar. så nu sitter jag här ganska nöjd och unnar mig en fet och god blåbärs yougurt . men det ska jag inte göra länge till för jag vill ut i fina vädret. Måste göra mig klar och packa skötväskan för sedan ska jag och Minjah rulla till mamma och jag hoppas att jag kan få sola lite för det var alldeles för länge sedan jag fick träffa på solen om man bortser från igår då vi åkte in till stan för första gången.
Stefan hade fått metallflisa i ögat så vi åkte in allihopa till st görans ögon sjukhus och väntade i 2 timmar innan dom lyckades plocka ut flisan. Efter det åkte vi hem och hämtade kenzo åt lite thai mat i tumba sedan vidare hem till stefans familj där vi chillade resten av kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0