fullt upp!

Igår var det fullt upp hela dagen! åkte till ikea och köpte det sista som Minjah kommer behöva samt lite inredningsprylar till vardagsrummet och sovrummet.sjukt skönt att ha allt som behövs inhandlat men mindre kul att kontot är tomt och dt är 25 dagar kvar tills pengarna rullar in igen.. Efter ett antal timmar på ikea åkte jag och rebecca i en fullproppad bil vidare för att hämta hennes mamma och en väldigt blöt hund.släppte av dom sedan vidare hem till mig. När jag kom hem hann jag och stefan montera ihop spjällsängen innan jag drog igen. Blev hämtad i huddinge av benny sedan körde vi i över en timme :) blev en snabbfika hemma i huddinge innan jag åkte vidare igen. När jag kom hem var kl runt halv 11 och då var det dags för en väldigt sen middag, hann bara äta och kissa av kenzo innan det var läggdags. Sov 5-6 timmar och vaknade när stefan skulle upp till jobbet, skulle egentligen gått upp samtidigt som honom men det var jag alldeles för trött för så när han gick klev jag upp :)
Gick snabb prommis med kenzo innan jag hoppade på tåget mot stan. kl 8 var jag på sabbatsberg sjukhus och kl 9 åkte jag  därifrån. Då åkte jag till huddinge och gjorde en väldigt efterlängtad klippning, kände mig som the ring bruden med slitet hår som bara hänger innan och nu har det rykt typ 15 cm, skönt. Höll nästan på att somna i frisör stolen och ville bara åka hem och sova men icke! åkte vidare till rönninge, skrev på några jobb papper, sen vidare till salem för att hämta och lämna lite saker från jobbet och när det var avklarat fick jag äntligen åka hem. Nu har jag tryckt i mig en rejäl lunch så ska gå en långis med kenzo sedan tror jag att han och jag tar en tupplur för jag är helt slut.




Kommentarer
Postat av: Jenka

FAN VAD VACKER DU AR JAZ!!!!!!!

Jag saknar dig som in i helvete, Pratar om dig nastan hela tiden sa dom jag hanger med har ute i stora vida varlden kanner typ dig nu =P

P.s .. Jag har kopt TVA likadana BH'r som du har nu ;) If you know what i men

Love you <3

2011-04-03 @ 23:24:49
Postat av: jasmine

taack älskling <3

haha ooh jag är kändis i asien nu mera alltså ;D

hahaha yes i know what you mean ;) feeettt naaajs !!!

love love love love love love <3

2011-04-04 @ 14:45:08
URL: http://jasminelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0