sköna fredag

var uppe tidigt idag och åkte direkt till salem där jag hade den sista simlektionen. Där efter direkt hem till Tess och lilla dockan Alicia som är syssling till min lilla bebis i magen. Hon är verkligen söt som en docka den där flickan :) blev lite ledsen när mami Tess gick ut med hundarna så jag gjorde några tappra försök att trösta men det hjälpte inte förens jag lyfte upp henne och vagga henne, sååå mysigt. Vill ha ut min Minjah nu!!
Vi hann slänga i oss varsin jätte god smoothie innan Tess mamma kom och hämta upp oss, vi åkte till bvc på en 3 månaders kontroll för lilla Alicia. Efteråt blev det sushi lunch men kräsen som jag är kan jag ju inte äta de så för min del blev det kakor :)
Tiden bara rann iväg så jag åkte vidare till huddinge och mötte tina på castello, luncha en snabbis på den goda sallads buffen sedan åkte vi till mamma plasket. Jag kämpade på som aldrig förr så det verkligen kändes i varenda muskel. SKÖÖNT! Efteråt blev det chillmode i bastun varvat med dushen. Hann få några bilder på våra tjocka magar också innan vi gick till bussen. Nu när jag kom hem möttes jag av en glad stefan och kenzo som hade varit och handlat åt Minjah. Hon har fått en jätte fin bok ' Mina första år'  av pappsen :) .
Nu är det middags planering som gäller sedan blir det nog inte så sent ikväll för imorrn ska vi gå upp tidigt, gå låång promenad med kenzo sedan iväg på Melissas dop.

Fina tess och två bebis magar

Nya säng mobilen tyckte kenzo var intressant

Mina första år boken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0