sjuk vs frisk

Imorse var det lite jobb men bara i någon timme. Kände redan när jag åt frukost att något inte stämde för jag är en riktig frukost människa men idag ville jag bara spy, och kunde inte äta upp. Halsbrännan/spy känslan gav sig inte utan hängde med hela dagen och på tåget hem sedan kände jag att något är verkligen inte som det ska. Väl hemma blev det lite vila och tog en halsbränne tablett som faktiskt funkat. Det har gått som en våg i någon timme nu i mig som varvar med förvärkar, illamående, frisk, febrig, ont i huvudet om och om igen... Men livet kan ju inte stanna upp endå fast man bara vill ligga och vila. Håller på med tvätt och tänkte ta mig en liten lunch break nu varm choklad och varm macka.
Sedan  blir nog sovrummet färdig målat/tapetserat idag, efterlängtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0